Gnite,

Helluuu, kom precis hem efter en promenad till stan ;p
Var på Willys och handlade godis jaoo, sebbe stod i kassan med (;
Trodde jag skulle få rabatt men icke? ;o
Försöker få pli på min söta hundjävel, går inte jättebra, hon är ju som hon är
& idag slutade det med att hon tog sönder kopplet & nästan blev överkörd ;o
Ikväll har vi chillat & kollat på film, never back down, sjukt bra & fett snygga killar,
tänk om alla killar hade lika fin kropp som Ryan i den filmen, abooow va niice det hade vart ;)
Nu ska vi tvätta bort sminket & sova, använder Cliniques 3-stegs system till ansiktet.
Det är faktiskt jättebra, man känner sig fräsch efteråt och den gör hyn ren och fin ;d

Sleep tight cutiepies ;)
xoxo / n&v <3




Ryan McCarthy, raaaaaawr ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :) ♥

2010-01-20 @ 21:50:41
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: sebbe

rabatt!?, jag borde fått dricks efter en sådan service ;)

2010-01-20 @ 22:43:36
Postat av: sebbe

men ska tänka på att du ska ha rabatt nästa gång då ;)

2010-01-20 @ 22:51:51
Postat av: Ana

Hejsan! :)



Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!! Tävlingen avslutas imorgon eftermiddag så du har fortfarande chans att vara med :)



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

2010-01-21 @ 00:06:22
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback