Sweet dreams,

Fattar ni att det var jobbigt att gå upp kl 4 idag? ;o
Herregud, & inte nog med det så ska man sitta på bussen UTAN att somna,
för vi skulle av vid dämmet & byta buss, jävligt komplicerad procedur faktiskt!
Sen visste vi inte vart vi skulle gå av, men vi följde efter en tant vi kände igen
& tänka sig att vi hamnade rätt, så sprang vi ner i källaren & fixade dagens outfit ;)

Dagens pinsammaste
måste varit när vi hade fika vid halv tio,
så hade vi nått slags möte, så vi satt i en ring med läkare & sjuksköterskor.
Iaf, så satt dom där & pratade om något aaaastråkigt, så jag känner att jag blir skittrött,
och helt plötsligt så somnar jag, faller med huvudet rakt ner i bordet och säger; "det är halebops fel" :o
HAHAHAHA, vilka blickar jag fick (a)

Efter praktiken drog vi till stan & shoppade, vi fick med oss
varsin "kavaj", bustier, smycken & lite annat till fredag ;D

hörs imorgon ha?
sleep tight cutiepies :)
xoxo / n&v <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback