Sova,

Borde nog sova, fast jag kan inte?
Har inte sovit ordentligt sen innan jullovet, wierd ;o
Så nu kom jag precis hem efter en promenad med Tiila,
vi gick till stan & jag såg inte en enda levande varelse, lite läskigt.

Imorgon blir det skolan, där det väntar ett möte med rektorn, kuratorn, skolsyster m.fl.
Dom tror att vi håller på med droger, haha?
Undra vad dom har för anledning att tro det, bara för att vi var på en fest där andra hade blivit erbjudna droger?
Hallå, det är ju inte den enda festen där det förekommer droger?
Det är ganska sjukt, varför ska dom testa oss & inte dom som tjallat?
Det kan lika gärna varit dom som tog någonting? Men nejnej, det är jag & valle.
För vi "sköter inte skolan & beter oss underligt".
Skoltrötta kallas det, & bara för att man skrattar & har kul så är man konstig ;s
& dom pratar om att man ska behandla alla lika & med värdighet, mhm, vad hände sen?
Åååh, blir så jävla trött på dehär, det ska bli så kul att visa hur fel dom har, idioter!

Ahja, efter dehär trevliga mötet ska vi till kalmar iaf,
shoppa lite & typ bara vara där, vi är ju ändå lediga på tisdag :)
Synd att man inte kunde gå ut på måndagar, det hade vart fett!

Tur att något är bra, Valleeeee!
Är det någon som gör mig glad så är det fan hon, den lilla sötungen assooo!
Vi är hela tiden, mestadels av tiden gör vi inte ett skit?
Ändå är det fett kul, dampryck har vi..
Jag - Åh, det gruppboendet hade jag velat bo på!
Valle - Bo på? :o
Jag - Öhm, jobba menade jag..

Valle - Hahahahaha, säääääkert ;)
Henne tycker jag om, hon är bäst <3

Kände att det här inlägget blev långt & skittråkigt,
menmen :)



Älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns..



Kommentarer
Postat av: Jen

drick varm mjök (jag vet det är äckligt) men du kommer sonmna :D

2010-02-01 @ 02:05:01
URL: http://theladypink.blogg.se/
Postat av: M

Söt bild :D

2010-02-01 @ 09:16:43
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback