Hallådärkött&blåbär ;)

Nu har jag precis duschat ådedåva & Nadaly är hos tandläkaren med Pia ;)
Hihi göllenöten :)
ville bara skriva att du är den bästa nökan evah :)
Hahaha våra jävla dampryck är ju bäst, PROOOOVIVA PRÅÅÅÅÅDEN! ;)
(svänger fram och tillbaka som två crackhoes)
haha jao det är illgötthjö.

Du gör mig alltid glader, jag är lycklig att jag haver dig.
Du bringar mig tur och lycka för du är en sån fantastisk flicka.
Du är en rolig filur, utan dig känner jag att jag har otur.
Vi hittar på massa bus och knep med dig blir jag aldrig blek.

xoxo / n&v <3





        två gammla bilder på oss från våran fjhårtiz-tid ;)
               just because i love you to much baby <3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback