Yahhuu :)

Åkte till växjö igår, med elin & valle.. HAHA säger jag bara.
Fan vad kul vi hade, bilen cpade något, jag dog av garv & elin blev skitsur ;)
Vi shoppade, körde runt & käkade på mcd :)
sen åkte vi en runda till emmaboda, köpte cigg & träffade lite folk..

På kvällen stack elin hem & vi drog till mcd IGEN?! åt lite & sen fick vi skjuts hem av mattias :)
& ikväll vet jag inte vad som händer? typ film åsånt, eller ut och träffa folk..
sista alternativet låter ju utan tvekan bäst :)

Ring eller smsa om det händer nått, 0730752053!

PUSSS&KRAM <3



OVERDOSE N MONROE HAHA



JAG & ALLTENE BABY



JAG & PELAN <3

Kommentarer
Postat av: alltene

hahaha, det är verkligen typisgt er xD haha<3

2010-04-06 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback