I'm fallin, and I can't turn back

Frukost på sängen nu, wihiii (a)
Det måste väll räknas även om man har gjort den själv?
Mannafrutti är typ det godaste som finns, & oboy är inte så dumt heller ;)




Sen köpte jag godis
, en jättestor toblerone ;p & 4 burkcola (för det är godast i burk) & lionchoklad.
Ska äta det ikväll, & kolla på massa filmer. Ska ha myskväll faktiskt!
Typ bada och bara ta hand om mig själv :)

Hur brukar era söndagar se ut, samma hela tiden, eller helt varierande?


Sjuk låt.
Helt ärligt, så grät jag första gången jag lyssnade på den.

Läs texten här:

http://artists.letssingit.com/immortal-technique-lyrics-dance-with-the-devil-33rgmw6


 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback