Tråklista :)

Ditt äldsta hångel? som att man minns alla? Typ 26 eller nått.

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 tror jag.

Vad tycker du om kärlek? Bästa.

När kramade du någon sist, vem? I lördags, Simon.

Saknar du någon speciell person? Nejjeee, alla jag vill ha nära har jag!

Har du svårt för att bli kär? Haha nae, aslätt.

När pussades du med någon sist? Fredags.

Ångrar du det? Ångra aldrig det som en gång gjort dig lycklig ;)

När fick du senast en komplimang, av vem? Idag, av Simon i min klass.

Har du hånglat med någon av samma kön? Ye, när jag vart full någon gång ;p

Varit medvetslös? Ja.

Hånglat med nån riktigt ful? Hånglar bara med snygga ;)

Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? Har jag säkert när jag var 14.

Gjort något riktigt dumt? Yes.

Gjort något du verkligen ångrar? Jaaaa!

Varit nykter på nyårsafton? Jadå.

Åkt ambulans? Ja.

Gjort nåt olagligt? Händer ibland.

Fått din mamma att gråta? Ye.

Slagit ner någon? Haha ne, är inte så stark (a)

Skämts över dina föräldrar? Ett antal gånger.

Skämts över dig själv? Haha ja, säkert.

Sagt jag älskar dig och menat det? Såklart.

Dricker du? Ja.

Vilka kläder sover du i? När jag är själv trosor, annars typ nån tröja med.

Vad hatar du verkligen? När mina tops tar slut :’(

Varit kär? Många gånger.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Valdete.

Såg dig gråta? Valdete.

Fick dig att gråta? En idiot.

Du delade en cigg med? Valdete.

Du gick på bio med? Elin.

Skällde på dig? Pappa haha.

Skrev till dig på msn? Tim.

DE SENASTE 120 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja.

Kramat någon? Mja.

Pussat någon? Inte.

Köpt någonting? Jappss.

Sjungit? Älskar att sjunga

Saknat någon? Min hund <3

HAR DU:

Sagt nej till samlag? Haha ye, hänt.

Hånglat med fler än 75 pers? Don’t think so? Annars äckligt.

Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? Hah, det hoppas jag inte!

Blivit full på ett släktkalas? Har inte släktkalas.

Varit full i skolan? Någon gång på högstadiet säkert.

Blivit portad ifrån en krog? Neppp.

Önskat att du var av det motsatta könet? För en dag hade det varit kul!

Varit gravid? Mjoe.

Fått barn? Nej.

Överdoserat? Haha mm.

Blivit polisanmäld? Jo.

Bästa maträtt: Hum, vet inte. Olika.

Bästa dryck: Cola.

Hat dryck och maträtt: Pucko & Bruna böner.

Bästa alkoholdryck: Cider & Bacardisprit.

Använder du smör på smörgåsen: Såklart jag gör.

Smågodis eller färdiga påsar: Lösgodis.

Favoritglass: Ben&Jerrys <3

Hur mycket shoppar du för varje månad: Studiebidraget, mer om jag har fått lön eller nått.

Har du mer skor än kläder: Njae.

Favoritplagg: High heels.

Hatplagg: Hatar jeans, fyfan.

Arbete, utbildning: Sommarjobb på sjukhuset, är undersköterska.

Vad vill du bli: RIK & KÄND :D

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Mjode.

Är lönen viktigast: Alltid.

Boende: Lägenhet.

Litet eller jättestort: JÄTTESTORT!

Drömboende?: Utomlands, sol & värme!

Har du barn: Njae, inte än.

Är otrohet okej: Aldrig okej.

Älskar du någon: I do (:

Betyder familjen mycket för dig: Jo.

Är du lojal: Mot rätt personer!

Tycker du om att dricka dig full: Dricker för att det är gott, men ah ;)

Hemmafest eller krogen: Fet hemmafest, lätt!

12 har du:

* Ett förhållande: Nej!

* En bästa vän: Ja!

* Dejtat en av dina bästa kompisar: Ehh, nej.

* Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär, men nått liknande.

* Kysst någon och sedan ångrat dig: Haha ja.

* Några smycken som kostat över 1000 kr: Yes!

* Några husdjur: Tiila <3

* Hamnat på polisstation: Ja.

11 dagens:

* Klädsel: Kofta, leggins blablabla.

* Hår: Utsläppt.

* Låt: One time.

* Vill ha: Pengar, kläder, skor, bil, körkort, pojkvän ;D

* Sjukaste: Rektorn -_-

* Saknad: *****

* Köp: Skoskavsplåster.

* Godis: Ballerinakex.

* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Uhh, hur kan jag va så snygg? ;o

10 första:

* Bästa kompis: Tova.

* Husdjur: Tiila.

* Semester: No idea!?

* Jobb: På strandvägen.

* Köpta skiva: Spice girls foshooo ;p

* Piercing: Öronen när jag var 5 år.

10 senaste

* Peronen som ringde dig: Alltene.

* Personen som du ringde: Elin.

*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Valdete.

* Bilfärd: Förut, till stan.

* Filmen du såg: P.S i love you.

* Gången du grät: I söndags i think.

* Måltiden: Kex förut, fast det kanske inte är en måltid.

9 skulle du:

* Våga hoppa fallskärm: Ja fyfaaan va kul!

* Våga hoppa bungyjump: JAAA!

* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja, so sexy ;)

* Kalla dig själv lycklig: Alltid.

* Hellre ta bilden än vara med på den: Jag gör bilden, så jag måste va med!

* Kunna gråta över en kille: Säkert.

* Kunna gråta över en tjej: Säkert.

* Ljuga för någon: Alla ljuger.

* Kunna springa 50mil: 50 meter kanske.

Vad:

* Gör du just nu: Ligger i sängen & glor.

* Ska du göra imorgon: Uppsats i skolan, sen hem & städa mitt rum eller nått.

* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Stackars natta (a) Nämen vadå, jag säger väl inget.

* Har du med dig in på bion: Popcorn & cola.

* Är det för färg på dina byxor: Svarta.

* Är det för väder hos dig just nu: Soligt & jävligt kallt.

* Skulle du göra om du vann på lotto: Flytta, åka utomlands, shoppa, festa!

7 blandat:

* Är du blyg inför det motsatta könet: Det händer, men det beror på helt vem det är!

* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Yes!

* Luvtröjor: Är skönt.

* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Har piercing i tungan & naveln. Har tatuering också.

* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Både och.

4 val:

* Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång ;) mysiigt.

* Sommar eller vinter: Sommar.

* Vilken ålder har varit bäst hittils: Dunno.

* Sova på sida, mage eller rygg: Alltihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback