Torsås,

Hell yeah, heldag i torsås.
Jävla byhåla, hände inte alltför mycket där kan jag säga,
såg ut som dom stannade i utveckligen på 90-talet.
I både klädstil & renovering av affärer m.m. hahaah.

Medans elin hade idrottslektion i 5 timmar sysselsatte vi oss med allt möjligt;
  • Satt i en busskur.
  • Kollade utbudet i torsås "klädaffärer", djuraffär, ica & konsum.
  • Vandrade omkring lite.
  • Låg & sov i bilen ca 2h.
Påvägen hem åkte vi till vita sand, för varken jag eller valle hade varit där innan,
det va asfint ju (a) badade fötterna också, och det var inte jätteskönt kanske..

Dålig update idag, men har inte haft tid & nu ska jag snart sova.
Imorgon blir det kalmar en runda, ska åka förbi sjukhuset & hämta mina kläder bl.a.









Naw, lillfisen ser ut som en sköldpadda :) <3

Puss & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback