Smiiink,





Sminket jag använder;

Concealer cover all mix, från make up store. Mitt bästa sminköp, skulle aldrig klara mig utan den nu.
Pris: ca 250 :-

True match foundation, från loreál. Inte den bästa foundationen, men jag tycker den är bra på mig.
Pris: ca 150:-

Bronzer, från make up store. Ger färg & glittrar, använder den som rouge också ;)
Pris: ca 250:-

Telescopic mascara, från loreál. Borste i gummi typ, jättebra. Bättre än dom "håriga" borstarna.
(använder den från Dior ibland, typ över denna mascaran).
Pris: ca 110:-

Eyeliner, från Isadora. Denna är skitbra, filtgrej som man applicerar med. Bättre än pensel.
Pris: ca 80:-

Detta använder jag till vardags, om man ska på nått särskilt använder jag ögonskuggor ibland.

& på läpparna använder jag;




Läppstift "Pretty baby", från make up store.
Pris: ca 185:-

Lip plump x-treme, från make up store också (hittade ingen bild). Läpparna blir faktiskt större ;)
Pris: ca 250:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback