Första gästbloggaren, DAH ESCHLIN!

Hej hopp gummisnopp där ute i vida cyber-rymden!
Sitter pjäxorna bra? Trodde väl det!
Natta bad mig gästblogga endast för att fler skulle trilla in och läsa. Japp, ni hörde rätt. Hon har blivit ett statistiks offer, nästa Kissie? Vi får vänta och se helt enkelt.

Tänkte dra tio egenskaper Natta här, så ni lär känna henne bättre. The naked truth liksom! ( Nej, kommer inte komma på tio så bli lite snaskiga minnen också ) Hon har liksom ingen rätt att radera/ ändra detta inlägg :D

Hon
1. är snäll men ändå lömsk, man vet aldrig vad hon har i kikarn!
2. har en äcklig bra övertalningsförmåga.
3. tendera på att ha kass humor som samtidigt är bra.
4. har (hade? går inte kvar i samma skola längre) förmågan att gå som ''i rule the world'' genom korridoren. respekt!
5. har sjukt konstiga tummar. ( be om bildbevis! )

Minnen
6. När hon kastade upp ciggen på grannens balkong och ingen var hemma. Slutresultat? Klumpig elin hängandes över halva balkongen. Halva röven visades innan ett par byggubbar frågade om vi ville låna en stege. Nattas pappa satt i bilen och skämdes.
7. När hon hade tråkigt hemma hos mig och smetade ketchup i ansiktet och lekte död. Det var inte alls uppenbart.
8. När vi var och badade på Öland med hennes pappa och dåvarande ''jag vet inte om det är min tjej eller inte'' och hade algkrig.
9. När hon rakade av sig underhåret och såg ut som en jäkla igelkott när hon hade uppsatt hår.
10. När hon drog ner byxorna på Ammi i korridoren så hon började lipa och gick hem.


Okej, inte så mycket naked truth men hon fick sitt inlägg!





En sjuk Natta ger sjuka minnen and so on helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback