Adam Lambert,




Jag har sjukt tråkigt, varför ska man bo i världens tråkigaste "stad"? :/
Ska iaf göra mig iordning & dra ut snart, någon rolig träffar man väl alltid.

Dagens humör: Glad & uttråkad.

Dagens mående: I'm happy. Blir ledsen när jag tänker på en sak, men det är oundvikligt.

Dagens borde: DUSCHA!! & städa.

Dagens frisyr: En knut mitt på huvudet.

Dagens smink: Inget smink.

Dagens klädsel: Mjukisbyxor & stor billabong tröja.

Dagens planer: Haha, om jag ändå visste. Träffa min andra halva & förhoppningsvis hitta på något kul.

Dagens materiella vill ha: En iphone.

Dagens fundering: Vad ska man göra ikväll?

Dagens beroende: Musik.

Dagens tråkigaste: Tvätta & städa :(

Dagens längtan: Längtar tills måndag när jag ska följa med elin till torsås, där hon ska tenta av sin idrott. haha,

Dagens superlängtan: Tills slutet av augusti när jag & valdete ska åka utomlands, ENKEL RESA!

Dagens tidning: Ehh, skolkatalogen om det räknas?

Dagens låt: Whataya want from me, jag är kär!

PUSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback