Kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar.
Vänner för alltid, men det kommer kännas sjukt för båda.
Det plågar mig att vi inte kommer sova tillsammans.
Nu går vi skilda vägar, även fast vi lovade varandra att det skulle vara du och jag förevigt.
Men utan dig brevid mig kommer livet sakna mening.
Jag saknar medvind, när fan ska det vända?
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända.
Tag dig i kragen, håll dig vaken på dagen för allting går vidare men saknaden skaver.
Ingenting blir bättre av att bara gräva ner sig, kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig.
Tack för alla fina minnen som vi delar.
Känner rädslan nu för skillnaden att leva.
Spelar ingen roll nu om det är du och jag, för
bara du är lycklig så kommer livet sluta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback